Volný čas
Tomas_1451
Dobrý den,
můj život je po pracovní a osobní stránce v pořádku. Kariéru mám docela pěkně nastartovanou a s mojí přítelkyní mám již dlouhodobý a funkční vztah.
Vždy jsem se považoval za velice silnou osobnost a proto jsem si byl jistý že i s drogami přestanu kdykoliv se mi zachce. Bohužel dnes zjišťuji že to nebude až tak jednoduché. Dokázal jsem Pervitin sice omezit, ale nepřestal jsem. S Marihuanou jsem na to obdobně. Sice se dokáži uhlídat, abych nikdy nebyl pod vlivem v zaměstnání, ale ve volném čase mám problém svůj čas zaplnit a přestat na drogu myslet.
Jaký je dle Vás správný způsob a lze nějak poznat že potřebuji pomoc od odborníků? Nutno dodat že se za svojí slabost stydím a pozoruji že mě drogy změnily a sebrali mi svobodu pro kterou jsem je začal užívat.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
rozhodně se nemáte za co stydět a navíc je z vašeho dotazu patrné, že máte na svou situaci náhled, což je vždy skvělé. To, jestli potřebujete léčbu musíte poznat sám, nicméně fakt, že se sám nemůžete užívání drog zbavit by vám mělo dost napovědět. Osobně bych vám léčbu (asi ambulantní, popřípadě individuální konzultace) doporučil, minimálně tím nic nezkazíte. Zaplnění volného času je totiž jen jednou z více věcí, které jsou součástí efektivní léčby. Pokud byste mohl třeba dojíždět do prahy, zkuste kontaktovat Denní stacionář SANANIM, pokud hledáte něco u vás, zkuste se informovat v kontaktním centru http://www.os-semiramis.cz/
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý