mam nejakou nemoc?
nikita
dobry den, zakoupila jsem pred mesicem vasi knihu a musim prvne poblahoprat protoze je unikatni .. nicmene pisi kvuli strachu z nemoci. velice si hlidam s kym spim a skoro nikomu nedam ani pusu na pusu abych neco nechytla a je to tady. mam vytoky boli me opakovatelne bricho (kvuli tomu jsem zamerena na opiaty ktere me bolesti zbavuji) , vajecniky atd. bojim se jit na testy, nadruhou stranu nechci roznaset nemoc. muj milenec mi dnes napsal ze ma zanicenou trubici a ze doufa ze nemam kapavku.to si nemyslim ale brouka v hlave mam. diky za odpoved rada bych neco vic vedela i o ucinkach opiatu v mem brise a jestli mi popripade tramal muze vratit epilepsii?? dekuji vam velice za odpoved a preji vasi poradne jen to nejlepsi...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, v prvé řadě běžte na gynekologii. Spíše než kapavka je pravděpodobná jiná příčina. Nicméně, pokud infekci zanedbáte, může to mít důsledky, které mohou být dosti nepříjemné a nebo dokonce závažné ve smyslu poškození zdraví.
Opioidy bych řešil až ve druhé řadě, neboť gynekologické obtíže jste identifikovala jako příčinu jejich užívání. Vysazení je tedy pravděpodobné až po jejich zvládnutí. Opioidy mají epileptogenní efekt obecně, trpíte li tedy epilepsií, opioidy mohou vyvolat záchvat.
Takže, šup, šup, objednejte se na vyšetření nejlépe hned. :-)