test
Lenka
dobrý den, nevím jak si poradit pokud chci, abych synovi provedla test na drogy.delší dobu je mezi námi špatná komunikace,pozoruji velké výkyvy v chování,časté lhaní,je bez práce.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. Pokud jde o testy, dají se volně zakoupit v lékárnách a stojí cca 100,- kč ( obdobný jako test gravidity ).
Doporučila bych Vám, ale než cokoliv podniknete, se nejdříve dojít osobně poradit v některém specializovaném procovišti ( kontakty níže ). Samotným testováním nezjistíte více, nežli to, zda byla či nebyla v posledních dnech užita konkrétní droga. Také je určitě dobré, být na obě varianty výsledku testu připraven. Při osobním kontaktu se můžete více konkrétněji poradit, i o tom, jak lépe se synem komunikovat. Kontakní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodiče ( bezplatně, nezávazně, lze i anonymně ).
Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s.
Havířská 11
Plzeň
tel : 377 421 374
Mgr. Darmar Špillerová
www.cppt.cz
Kontaktní centrum POINT 14
Husova 14
Plzeň 14
tel : 377 235 526
Pavlína Kovářová, Dis.
www.point14.cz
Zavolejte si na uvedená čísla a objednejte se na konzultaci. Poradenstvím nezískáte nejen infomace, ale také podporu, kterou si v danou chvíli zajisté zasloužíte.
Budu Vám držet palce, pokud budete mít chuť, napište jak se situace dále vyvíjí. Hodně štěstí a držte se !
S pozdravem Markéta K.