Pervitin?
Niky
Dobrý den, zjistila jsem, že můj přítel si sem tam šňupne pervitin. Dosud neví, že jsem to zjistila a tíží mně jeho stavy a tím pádem i moje situace, protože jeho střídavé nálady jsou nesnesitelné a dost negativně se to odráží na našem vztahu. Můžete mi, prosím, poradit jak mám postupovat? Mohu sama bez přítomnosti přítele navštívit nějaké odborné pracoviště, poradí mi tam?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano můžete. Veškerá odborná zařízení specializující se na problematiku závislostí, nabízí ve svých službách, i mimo jiné poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog bezplatně, nezávazně a lze i anonymě. Kontakty naleznete na www.drogy-info.cz dle příslušného kraje, města a formy pomoci můžete vyhledat Kontaktní centrum, které je Vám nejblíže.
Pokud jste z Prahy nebo je Vám dostupná, doporučila bych Vám obrátit se na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s blízkými osobami uživatelů :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontatkní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
pro více info na www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
Závislost bohužel nepostihne pouze ty, kteří ji bezprostředně trpí, ale zasáhne i ty nejbližší. Nebojte se tedy těchto služeb využít. Dozvíte se chybějící infomace, poradíte jak vhodně s přítelem komunikovat, jak a kdy mu o Vašem zjištění říct atd...také tím získáte podporu, kterou vzhledem ke skryté poznámce, budete zajisté potřebovat. Budu Vám držet palce.
Mějte se hezky, pokud budete mít chuť, můžete napsat jak se situace dál vyvíjí. Hodně sil !
S pozdravem Markéta K.