dekuji
magdicka
pani MArketo dekuji vam za odpoved ohledne bratra zavisleho na pervitinu. praha je nam daleko ale zaslala jste mi dulezity odkaz pro rodice \'poradna pro rodice\' aspon se dozvi jak se k nemu maji chovat. lecit se nechce chova se k nasim hnusne, a odsekl ze na detox nepujde ze je to zbytecne, a ze ho otravujeme s prkotinama. jsme z havirova (teda rodice, ja bydlim v zahranici) a mama i bratr dochazi na CDP na sumbarku. bratr ale bohuzel jen pro jehly.. mama tam pujde v pondeli poprve.. jeste jednou dekuji za odpovedi a budeme doufat. hezky den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejdříve bych ráda poděkovala za Vaše díky - zpětná vazba vždy potěší☺.
To, že bratr prozatím využívá odborné pomoci v podobě výměn ( i to je dobré, snižuje tím riziko infekčních nákaz ), neznamená, že to takto bude vždycky...někdy je cesta k abstinenci složitější. Pokud je dotyčná konzumující osoba ve fázi, kdy ji droga stále ještě ,,něco dává" = velmi těžko se motivuje...pokud vím, toto období, ale netrvá moc dlouho a drogy ukáží i svou odvrácenou tvář. Po té to jde s motivací rozhodně lépe.
Je dobré, že maminka se chystá na pondělní návštěvu, určitě se dozví chybějící informace a může se poradit, jak co nejvhodněji pokračovat dále, jak s bratrem komunikovat, jak jej lépe motivovat atd.
Mějte se hezky, držím palce a přeji hodně sil !
S pozdravem Markéta K.