Léčba
LIpon
Zdravím, nikdy v životě jsem se nedotkl žádné drogy,ale před půl rokem jsem si dal se zdravotních důvodů poprvé přes vaponizer, docela dosti potahů silnější marihuany,
Následně na to jako účinek tohoto kouření ,bylo tancování a poté mi vyletěl krevní tlak a na základě toho že jsem si vzpomněl že jsem si zapomněl dát prášek na tlak panika –úzkost. Druhý den vše OK ,ale po týdnu otrava potravinou prošlými treštími játry, po prostudování na internetu ,že mám otravu botulinem mě tady vznikl ten strach a ta panika , nebo to, že to byl následek po „zhulení a bylo to pouze vsugerovaní to nevím. Každopádně od této doby mám vysoký tlak, pocení ,třes,úzkost píchání u srdce, plic v hlavě neklid strach se smrti , dostal jsem u doktora nové léky na tlak , antidepresiva , atd,,Výsledky krev , moč EKG a Sono až na nějaké drbky ,OK Po nějaké době cca 14 dnů po neurolu , se to nejhorší ztratilo hlavně ta hrozná úzkost a panika , to kdy jsem nemohl s postele vystrčit ani hlavu , ale to další přetrvává v jednotlivých různých formách dále . Po půl roce, jsem jak na houpačce, některý den jsem OK ,jak kdyby mi nic nebylo ,ale při jakémkoliv menších stresu nebo rozčilení mi vyletí tlak i přes prášky a opět se dostaví všechny výše uvedené příznaky. Marihuany se ani od té doby nedotknu , ale používám pouze s tohoto ostrého materiálu mastičky a 90% tinkturu- výluh s marihuany na různé bolestivé místa na těle ,včetně mazání hemeroidů, opary atd,, tady to funguje velmi pozitivně s účinkem OK. Po tom nejhorším jsem po nějaké době cca po 2 měsících vysadil antidepresiva a další léky kromě léků na tlak užívám pouze podpůrné přírodní léky na uklidnění, přírodní čaje kozlík saframyl atd , , , někdy mám dny, že bych neměnil a jindy zase že bych měnil i se vším, a to neřeším žádné jiné nebo existenční problémy.
Mám dotaz může mít tato mast nebo tinktura a její používání –mazání, vliv na výše zdravotní problémy , zde uvedené, pokud se nějakou cestou přes kůži dostanou do těla. Orálně tyto masti a další jiné drogy , vůbec neberu .Můžu dostat fundovanou radu, jak dlouho? pokud jsou tyto stavy původu prvotního kouření mohou trvat, co se dá pro to celkové uzdravení udělat, včetně podpůrné terapie a jak pracují ty mastičky na kůži .
Asi se řadím k jak je uvedeno v pasáži : Psychická onemocnění a drogy
4) Neurotické poruchy a poruchy vyvolané stresem
Zdraví Lipon

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, kdyby ten stav vypadal tak jak si představuju, tak bych doporučoval bych nevysazovat antidepresiva a ev. je doplnit malou dávkou antipsychotik (sertralin 50-100 mg ráno, risperidon 0,5-1 mg večer) ev. +alprazolam 0,25-1mg pouze při panické atace, neboť vyvolává závislost. Když budete tak 2-3 měsíce zcela bez obtíží, vysadit napřed alprazolam, pak risperidon, sertralin užívat ještě min. 6-12 měsíců. Pokud to uděláte takhle, je pravděpodobné, že se úzkostné stavy nevrátí. Nejspíše však budete muset omezit, nebo zcela zastavit užívání konopí i zevně, nebo alespoň velmíi opatrně, snadno se stane, že se to vrátí.