bolest v ruce
lojza
dobry den po nešikovne aplikaci pervitinu se udelal na druhe zile v pravém loketnim ohybu (pro me pohledem) vedle (srdečnice)na pravo,otok s boulí trochu tlaci i boli asi i brní prsty mam strach jetli by to nemohlo byt vazny? nehci jit ke svemu obvodakovi ani nemocnice(nediskretnost)\"nitrozilne beru pul roku.prosim poradte jak se mam sam nejefektivneji vylecit

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Takto přes internet to nelze dost dobře diagnostikovat. Chápu, že se Vám k doktorovi nechce, nicméně by to bylo nejjistější, abyste se případnému průšvihu vyhnul. Mám pro Vás ale ještě jednu variantu - můžete se obrátit na terénní pracovníky (streetworkery) nebo kontaktní centrum pro uživatele drog. Byli by nejspíš schopní zhodnotit, zda už je to na lékařskou péči nebo ne, poradili by, jak s tím nejlépe zacházet, případně by Vám ruku ošetřili. Pokud to ovšem bude hodně špatné, tak Vám stejně doporučí zajít k doktorovi. Mohli by ale disponovat kontakty na lékaře, kde jsou na podobné případy aspoň trochu zvyklí a kde by neměli připomínky k tomu, že jste uživatel drog.
Když mi napíšete, odkud jste, můžu Vám doporučit nějaké kontaktní centrum nebo terénní služby. Pokud je dosud nevyužíváte (např. k výměně injekčních stříkaček apod.), tak by se Vám ty kontakty mohly hodit i v jiných situacích (jednak k té výměně a jednak třeba k poradenství ohledně infekčních chorob a jiných zdravotních potíží, poradenství o léčbě, informace o bezpečnějším injkečním užívání...).