kouření pervitinu
HOPE
Chtěla sem se zeptat co se s člověkem děje kouří pervitin..?? jaká může být závislost,jestly se mu může něco stát? potřebovala o tom alespoň něco vědět. Předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin patří mezi stimulační drogy. Informace o pervitinu naleznete například na http://starawww.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=18 (sjeďte na stránce až dolů) nebo na našich stávajících stránkách pod kolonkou/obrázkem Co dělají drogy v mozku (pod položkou Speed - tam jsou informace o amfetaminu a pervitinu-metamfetaminu). Co se týče rozvoje závislosti, tak tam je lhostejno, zda se pervitin užívá kouřením, šňupáním nebo injekčně... při dostatečné frekvenci a intenzitě užívání k rozvoji závislosti dojde bez ohledu na způsob aplikace. Píšete v poznámce, že se jedná o Vašeho přítele. Nevím, jak jste na jeho užívání drog přišla, jak často drogu bere, zda má zájem se situací něco dělat nebo ne. A vlastně ani nevím, zda pouze potřebujete informace o tom, jak pervitin působí nebo zda máte v úmyslu partnerovi z drog nějak pomáhat. Zkuste mi napsat o situaci víc informací a já se pokusím Vám nějak konkrétněji odpovědět a pomoci.