tápu
mišatko
pritel je po leceni alkoholu a tvrdych drog.posledni dobou se mi zda,ze se trochu zmenil.neustale ma svetle a suche rty.rika,ze je nemocny a jde na nej chripka.v noci spatne spi a \"smejdi\"po byte.nebo se porad koupe.na otazku,zda neco bere,mi samozrejme odpovi negativne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
velmi těžko se takto po internetu situace objektivně hodnotí. Myslím, že by v tuto chvíli bylo nejrozumější, kdybyste Vy osobně, zašla do Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog a tam si o všem a o Vašich podezřeních popovídala s pracovníkem Káčka.
Nemusíte se ničeho obávat, K-centra nabízí také poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám, nezávazně, bezplatně a lze i anonymně. Pokud by se potvrdilo, že se přítel k nějaké droze navrátil, můžete se zde poradit o vhodném dalším postupu. Pokud by byla třeba zařídit opakovací léčba, i to K-centra zpostředkovávají. Také Vám v Káčku poradí, jak vhodně s partnerem komunikovat a jako jej třeba lépe motivovat k tomu, aby i on sám odbornou pomoc využil. Osobní kontakt je vždy mnohem účinnější než tato forma poradenství.
Napište odkud jste, nebo lépe - větší města, která máte v dobré dopravní dostupnosti a my Vám doporučíme konkrétní zařízení. Také se můžete sama podívat na www.drogy-info.cz dle příslušného kraje, města vyhledat v mapě pomoci Kontaktní centrum, které máte nejblíže.
V tomto případě bych doporučovala to udělat co nejdříve.
Mějte se hezky, přeji hodně sil a pokud budete mít chuť, můžete nám napsat jak to s přítelem dále vypadá.
S pozdravem M.K.