drogy
roza
Dobrý den mám podezření , že přítel mé dcery s kterou má tří měsíční dítě bral při početí dítětě drogy . Je dítě nějak ohroženo ?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud přítel dcery užíval drogy, nikoli Vaše dcera (v průběhu těhotenství a kojení), tak dítě ohroženo není. Ve smyslu nějakých možných vrozených vad nebo potíží. Problematičtější by samozřejmě bylo, kdyby drogy užívala matka dítěte, tam může být vlivů celá řada, které se odbíjí od typu užívané látky, intenzity jejího užívání a celkového životního stylu. Nevím, jak jste se k této informaci o dceřině příteli dostala, o jaké drogy se mělo jednat, jak situace vypadá teď - zda dceřin partner nějaké drogy nadále užívá nebo ne. Pokud by užívání drog trvalo, pak může být samozřejmě další vývoj dítěte ohrožený - tatínek, který bere drogy, není přinejmenším zrovna pozitivní vzor a jeho návyk a chování ohrožuje normální fungování rodiny.
Pokud byste potřebovala více informací, tak znovu napište a zkuste popsat situaci podrobněji. Zatím přeji hodně štěstí.