Deprese
Kabala
Dobrý den, 5 let jsem kouřila, 3 roky jsme kouřila marihuanu a poslední půl rok jsem zkoušela pervitin. Bohužel jsem přešla na injekce, kterí jsme měla si 10x . Rozhodla jsem se zkoncovat se vším, nekouřím už 2 měsíce a chci přestat i s drogami .. s pervitinem jsme si jistá, že přestanu, ale ted trpím silnými depresemi. Chci začít od znova, najít si i nové přátelé a věnovat se meditacím . Poradila by jste mi nějaké volně dostupné léky třeba i z přírodní medicíny . Nebo mohu navštívit nějakou poradnu aniž by o mne byly někde záznamy a nemusela jsem platit šílené sumy za psychoterapie ? Předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
gratuluji k dobrému rozhodnutí. Poradnu Vám zajisté rádi poradíme, ale potřebovali bychom vědět, kde by to mělo být. Nejlépe, když napíšte ještě jednou a uvedete větší města, která máte dobře dostupná. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz, dle kraje, města - vyhledáte v mapě pomoci veškerá odborná zařízení specializující se na problematiku závislostí. Můžete si najít Kontaktní centrum, které je Vám nejblíže. Tam by Vám po osobním pohovoru, zajisté poradili, jak vhodně postupovat dále a nabídli možnosti léčby. Služby Kontaktních center jsou bezplatné.
Tak držím palce ! Pokud budete potřebovat, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem M.K.