motivace
Drkolína
Jak syna odradit od návyku,kde v Olomouckém kraji je fung.poradna pro tenagery,jak ho kontrolovat a jednat s ním,jak rozpoznat užití drogy,po kolika užitích může vzniknout závislost?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vzhledem k nízkému věku syna a složitosti celé situace, bych Vám spíše doporučila, vše řešit v osobním kontaktu, který je mnohem účinnější a kde máte především více prostoru probrat vše potřebné. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, nabízí mimi jiné, i poradenské služby pro rodinné příslušníky, bezplatně. Dozvíte se chybějící informace, můžete se poradit jak vhodně postupovat dále a nebo také to, jak lépe syna motivovat, aby i on sám odbornou pomoc využil.
Uvádím kontakt na K-centrum u Vás, objednejte se na konzulataci co nejdříve.
Kontaktní centrum SDRUŽENÍ PODANÉ RUCE, o.s,
Sokolská 48
Olomouc
tel : 582 220 034, 774 991 625
kontaktní osoba : Bc.Lucie Řeřichová, Dis.
Mějte se hezky, držíme palce ať se vše zdárně vyřeší, pokud budete mít chuť, napište jak se situace se synem dále vyvíjí. Držte se !
S pozdravem M.K.