Otec a syn
Vlada
Musim opet psat nekolik radek.Jak jsem jiz rikal,syn bydli opet s nami.Z nedele na pondeli v noci byl do 3hodin na pocitaci ,potom sel v 5 hod.udajne rano skamaradem do jeho prace ,pro prihlasku do parce.Prisel v 10.30h a jeli jsme spolu na pracak,z pracaku domu,on asi
v 16h.odesel a prisel ve 23.00h a sel na pocitac,rikam mu v 1h.rano,aby sel spat,tak nesel a byl na pocitaci do 3h.rano.Rekl jsem mu aby pocitac vypnul,nebo ho vypnu sam.Pocitac vypnul ,ale zacal mne slovne napadat ,ze stale za nim lezu atd.Za ta leta jeho fetovani jsem si zvikl.Citil se urazeny a ze jde spat jinam,sel jsem mu otevrit dum a rekl jsem mu,ze si to vybral sam.Takze uz nespi 48 hod.
Ja jsem z toho samozrejme rozhozeny
a myslim si,ze odejit urazeny byla jen zaminka jit pro drogu.Mne stale rika,ze nemam pravdu,ze jsem blazen,
ale tkhle se nechova clovek,ktery nefetuje.Jde o to,ze ma vyrizeny pracak ,ale co bude dal nevim.On se sam nesnazi hledat praci a ja uz ani neziji svuj zivot.Chci odjet pryc,uz toho mam opravdu dost,pravidla pro nej neplati,viz nyni pocitac.Byt na pocitaci do rana ,potom asi spat ,jit
za fetakama ,prijit ,najist,umit,pocitac a znova.Neprijima kritiku,hned slovne napada a urazi.
profesionalove zabyvajici se problematikou drog mne rikaji ,nechte ho v tom vymachat,znaji 6 let co syn fetuje mne a syna.Ja uz ani nechci resit,jestli fetuje ,nechci ,aby se ke mne choval hnusne,hleda chyby ve mne,obvinuje stale mne,kdyby nefetoval,tak nikdy takto zit nebude.Bydlime v Plzni a je tady prace pomerne dost,i kdyz na houby placena,ale pro normalniho kluka ,ktery nefetuje na rozjezd staci.
Ja nevim jestli opet neco nesebral doma,odejdu ,uz toho mam DOST.6 let ziji se synem ,ktery fetuje a tim,ze mu stale platim bydleni,jidlo,cigara
tak neciti potrebu se zmenit.Kdyz to vsechno odriznu,tak potom pociti skutecnou bolest drogy a muze to resit.Syn nemusi treba jiz moc drogy brat,ale to,ze jsem mu stale za zadkem ho ani nenuti z mobilizovat sily a zacit se o sebe starat.Potrebuji se hlavne vyspovidat,nebot zde jsou lide,kteri mne rozumi.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
děkuji vám za důvěru a je mi moc líto, že vám nemůžu ve skutečnosti poradit nic konkrétního. Pokud však máte pocit, že víte co dělat, pokud jste o svém řešení přesvědčen, tak do toho. Jen vy sám asi dokážete aktuální situaci posoudit nejlépe. Navíc, po šesti letech se vám nikdo divit nebude. Jen bych doporučoval "neutíkat" před synem, ale na rovinu mu vše oznámit.
Ještě vám chci poděkovat za to, jak podrobně zde vše líčíte - není to dobré jen pro vás, ale i pro ostatní lidi v podobné situaci...
Hodně sil a štěstí přeje
Pepa Šedivý