JE MOZNA LECBA?
MISA
dobry den
mela bych zajem nastoupit do komunity na karlově nebo v nemcicich jsem ve 4mesici tehotenstvi a uz nekolik dni abstinuju zatim to nejak zvladam ale bojim se abych s tim opet nezacalA JE MI 21 A UZ BERU INJEKCNE PET LET

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste těhotná, tak by pro Vás bylo patrně možné přijetí do TK Karlov. Zájemkyně o léčbu v TK Karlov (TKK) kontaktují nejprve ambulantní Denní stacionář o. s. SANANIM, kde se vyřizují všechny vstupní formality pro nástup do TKK. Denní stacionář také nabízí ambulantní léčbu pro závislé-těhotné a matky s dětmi. Nicméně s ohledem na délku vašeho užívání drog bych asi spíš volila variantu léčby v TK. Pokud jste z Prahy, tak by bylo ideální si tam domluvit schůzku a vše probrat. Pokud jste mimopražská, zkuste se na Denní stacionář obrátit telefonicky, poradí Vám, jak vše zařídit a co pro nástup do TKK potřebujete.
Denní stacionář
o. s. SANANIM
Janovského 26, 170 00 Praha 7
telefon: +420 220 803 130
mobil: 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
vedoucí: PhDr. Ilona Preslová