Rum
Captian morgan
Dobrý den chcem sa opýtat strasne mi chutí rum mohol by som ho pit donekonecna iny lkohol mi nechuti ani len pivo le ked nemam rum sniva s mi o nom a podobne stle nan myslim je to zavislost ????

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Z textu Vašeho dotazu nedokážu posoudit, zda se jedná o závislost. To bych potřebovala více informací, především kolik je Vám let, jak dlouho a jak intenzivně pijete, zda vám pití alkoholu způsobuje nějaké potíže v životě (zdravotní potíže, v zaměstnání/škole, v rodině, finanční nebo právní problémy...). Každý, kdo pije, ať už příležitostně nebo příliš mnoho, má asi své preference, co se týče druhu pití. Co se týče závislosti, je ovšem celkem lhostejno, zda preferujete zrovna rum nebo zda pijete nadměrně pivo nebo vodku. Všechny nápoje obsahují ethanol.