selhání
mel
Jelikož jsem se zhroutila, když mi byla zjištěna vážná choroba, podlehla jsem tlaku známého a vzala drogu-žilně.Následně mi byly zjištěny zvýšené jaterní testy.Údajně ukazují na hepatitidu c.Bylo by možné,že jsou testy zvýšeny pouze přítomností tvrdé drogy v krvi,nikoliv žloutenkou.?O droze jsem se nezmínila, musím tak učinit, aby se situace vyjasnila a nedošlo k záměně s nemocí?.Nebo při zvýšených testech probíhá léčba stejně?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud jste se nakazila žloutenkou typu C a jednalo se o jednorázové užití, tak máte tedy setsafra smůlu. Lékaři to nutně říkat nemusíte, význam by to mělo, kdybyste drogy užívala pravidelně, tam je pak třeba učinit opatření aby měla léčba vyšší pravděpodobnost úspěchu. Také jaterní testy by byli zvýšené jen bezprostředně po aplikaci - tedy dnes se opiju, zítra mám vysoké jaterní enzymi, za 3 dny je to v normě - u pervitinu je to totéž. Pokud někdo vyslovil podezření na žloutenku typu C, tak pravděpodobně měl nějaký specifický důkaz, například protilátky proti viru, nebo tak podobně. No, držím palce