pomoc pro syna
Jiřina
Dobrý den,
Můj 28-letý syn si po několikaletém užívání drog přivodil psychické problémy a nyní je už druhý rok v plném invalidním důchodu, který činí 3 100 Kč měsíčně. Žije se mnou ve společné domácnosti. Momentálně dochází na metadon. V době, když jsem v práci chodí za ním domů různí pochybní kamarádi, kteří u nás občas něco ukradnou. Potřebovala bych poradit, zda by syn nemohl před den chodit právě do nějakého denního stacionáře, kde by dostal nějakou práci a nebyl stále sám doma.
Moc děkuji
K., Praha

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když si zajdete za kolegyní Mgr. Čtrnáctou do poradny pro rodiče a tam o všem pohovoříte osobně. Nejdříve si zavolejte a dohodněte termín první návštěvy, nemusíte se ničeho obávat, všechny služby poradny jsou bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s.SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu.
Mějte se hezky, pokud budete mít chuť, můžete napsat jak jste pochodila.
S pozdravem Markéta Kordová