díky
ms.karry
no moje závyslost je zajímavá už tím že drogu mít nemusím ,ale_?jelikož jsem od malička pracoval a tvrdě ,tak když jsem jakoby čistej a dřu je my krásně,jen ta chu´t tam někde je,a proto si dám abych toho stihl víc ,ale chyba nemužu mezi lidi,jsem neklidný ve společnosti pořád se osahávám v obličeji atd.nemám kamarády ,jen 1 přítele který my vždy pomohl a to ze vším to že sám drogu vaří jsem zjistil poté.on by si také přál,abych jednou přijel a nedal si ,ale je to marný je to marný .pomoc potřebuji vím že jsem silný jinak bych už za ´těch pár let něco skazil,nepiji,nekouřím ,jsem stále s mojí rodinou a bojím se jít do poradny.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
rozhodně nepodceňujeme ani Vaši sílu, ani odhodlání...určitě jste toho hodně v životě dokázal. Tak jak v předešlé odpovědi, kterou jste dostal od kolegyně Jany Justinové se přikládám k jejímu názoru, zajít osobně se o všem poradit a sestavit plán na příští dny. Zajít do poradny, se opravdu nemusíte bát, za prvé nejste jediný kdo má podobný problém. To, že máte snahu své problémy řešit, není přece žádnou ostudou, spíše bych to vnímala jako velmi odpovědné řešení své situace. Když nebudete chtít, nemusí to o Vás nikdo vědět a pak bude záležet jen na Vás, zda to někomu povíte či nikoliv. Je plno nestátních zařízení, které nejsou zdravotnické zařízení, ve kterých se nemusíte prokazovat průkazem pojištěnce atd. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí ve svých službách poradenství, bezplatně a lze jich využít i anonymně. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Pokud budete chtít, můžeme Vám vhodné zařízení v místě, které je Vám nejblíže vyhledat a doporučit. Postačí uvést pouze města.
Zatím se mějte hezky, popřemýšlejte o tom a napište, když budete chtít.
S pozdravem Markéta Kordová