pervitin
PAwlusha
Dobrý den,mám bratra ,který u mě v Praze bydlí místo pobytu na intru.já i mamka ,kam bratr jezdí o víkendech,máme podezření na to,že užívá právě o těch víkendech pervitin.on sám tvrdí,že to již zkusil,ale že nebere.v místě bydliště se to ale o něm povídá.vyhrožujeme mu krevními testy,ale on se nám vysmívá,že tam nic nezjistí.nevim,jak dlouho je v krvi známka pervitinu a kolik to ani stojí.děkuji moc za odpověď .Pavla

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Pavlo,
testy z krve se většinou nedělají, provádí se především z moče. Dají se provést i v domácích podmínkách, v lékárnách jsou volně prodejné orientační testy na detekci z moče a stojí cca 100,- ( test na amfetamin ). Pokud se pro testování rozhodnete, bylo  by vhodné, než-li toto učiníte, se dojít nejdříve poradit. Doporučila bych Vám, obrátit se na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s rodiči a rodinnými příslušníky uživatelů - kontakt níže. Bylo by dobré se připravit na situaci, která nastane při zjištění výsledku a najít co nejvhodnější řešení  jak postupovat dále.
Poradna pro rodiče, partnery a oosby blízké, o.s.SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 739 268 527, 284 824 234
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
provozní doba : 9.00 - 19.00
www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
Veškeré služby jsou nezávzané a bezplatné. Na konzultaci je třeba se nejdříve objednat. Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části.
PERVITIN - detekce :
moč = v rozmezí  3 až 21 dní ( záleží především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen s tímto procesem vyrovnat, vždy je to velmi individuální ). Při občasné konzumaci cca do týdne.
krev = 1 až 3 dny
sliny = stejné jako u krve
( toto jsou orientační údaje poskytnuty ústřední toxikologickou laboratoří )
Mějte se hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.