janča
Dobrý den,
mám čtrnáctiletou dceru,ve škole jsem se dozvěděla, že je podezření, že kouří trávu. Nevím si si rady jak mám postupovat? Zda jít s ní k lékaři a udělat vyšetření moči??? Může lékař kontaktovat policií? Nebo mi prosím poraďte jak mám postupovat?
Děkuji za ochotu
Bydlíme na Vysočině

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe by bylo, kdyby jste osobně navštívila nějaké Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a vše řešila v osobním kontaktu, který je nejúčinnější. Kontaktní centra nabízí ve svých službách mimo jiné i bezplatné a nezávazné poradenské služby pro rodiče a další blízké osoby uživatelů. Jsou ve všech větších městech. Uvedla jste, že pocházíte z Vysočiny, podívejte se na www.drogy-info.cz zadejte mapu pomoci, kraj vysočina, město které máte nejblíže a Kontaktní centrum, naleznete kontakt na zařízení kam se můžete obrátit. Pracovník Káčka s Vámi vše podrobněji probere a doporučí jak co nejvhodněji postupovat dále.
Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy, můžete se na nás opět obrátit. Mějte se hezky a ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M.K.