Podezření z užívání drog u dcery
ssana
Dobrý den,
mám následující problém.Dcera mi už podruhé, během krátkého časového období,přišla domu ze školy až v pozdních večerních hodinách.Hned jsem si všiml jejich rozšířených zorniček,které se nezůžily ani při pohledu do přímého světla.Návíc na ni bylo znát ,že je jí velká zima.Hned mi bylo jasné,že bude asi pod vlivem nějakých látek.To mi samozřejmě vyvrátila a to i přesto,že jsem ji vzal do nemocnice na testy.Z obavy před právnímy důsledky,jsme to před ordinací vzdali.Zapřísahala se mi,že by si v životě žádné svinstvo nevzala.nakonec jsem ji uvěřil,ale domluvili jsme se ,že se pořídí testy na přítomnost drog a při sebemenším podezření, se dobrovolně tomuto testu podrobý.V poslední době nejevý zájem o školu,ani o koníčky.Letos ji bude 15 let.Chtěl bych se zeptat,jestli jsem neměl být v postoji daleko přísnější a jak postupovat dále.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
není to snadná situace. I vzhledem k nízkému věku Vaši dcery, bych doporučila vše spíše řešit v osobním kontaktu. Neuvedl jste žádné město, pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů nelegáních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 739 268 527, 284 824 234
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části. Je třeba se nejdříve během provozní doby s poradnou spojit a dohodnout si termín. Veškeré služby jsou bezplatné. Pokud by pro Vás Praha nebyla dostupná, můžete se podívat na www.drogy-info.cz dle příslušného kraje, města a formy pomoci vyhledat zařízení u Vás. Nebo můžete napsat jaká měsat by pro Vás připadala v úvahu a my Vám kontakt velmi rádi vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky a ať vše dobře dopadne. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.