bere marihuanu?
máma
Mám syna u kterého již nějakou dobu pozoruji příznaky, které jsem si přečetla, že se vyskytují při braní marihuany. nám to zapírá, ale hodně kouří a teď začal i s pitím. Nezajímá se o přátele, v noci sedí u počítače a s někým četuje až do rána, přes den spí. Přestal studovat a není schopen si najít práci. Nevím si s ním rady.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ve skryté poznámce jste uvedla věk syna. Je plnoletý, moc s Vámi komunikovat nehodlá, bohužel v tuto chvíli moc možností nemáte.
Jelikož tyto situace nejsou snadné, pro rodiče obzlášť, doporučila bych Vám osobní návštěvu nějakého odborného zařízení, které se závistlostmi zabývá a o Vašich podezřeních, více a konkrétněji pohovořila. Veškerá tyto zařízení nabízí ve svých službách i bezplatné a možno i anonymní poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby uživatelů. Můžete se doszvědět chybějící informace, poradit se jak vhodně postupovat v komunikaci, jaká doma nastavit pravidla ( pokud žijete ve společné domácnosti ) atd...
Můžete se podívat na www.drogy-info.cz a dle příslušného kraje, města a formy pomoci vyhledat zařízení, které je Vám nejblíže. Nebo napište ještě jednou a uveďte města, která by pro Vás připadala v úvahu a my Vám je rádi vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba - ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.