hiv
Petr
Dobrý den vím že se tento dotaz netýká přímo drog ale spíše pohlavně přenosné choroby i když nákaza je jistě možná i při užívaní drog proto se vás ptám jako odborníku a věřím že mi na mou otázku odpovíte a předem za odpověd moc děkuji. Má otázka zní : na internetu jsem našel asi 40letou paní která nabízela sex za peníze protože moc příležitostí k sexu nemám tak jsem jí kontaktoval sex do vagíny byl s ochranou žádná krev poranění nic takového ale nechal jsem se od ní vykouřit bez ochrany až do konce jak velká je pravděpodobnost v procentech kdyby ta paní byla nakažená hiv/aids že jsem se mohl takovým způsobem od ní nakazit pokud nákaza takovým způsobem který píšu je vůbec možná.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
naše poradna je zaměřena na problematiku závislostí. I přesto, že máte samozřejmě pravdu, přenos chorob s tímto také velmi úzce souvisí, doporučila bych Vám podívat se na stánky české společnosti AIDS pomoc www.aids-pomoc.cz kde je také k dispizici on-line poradna ( myslím, že dostanete mnohem ,,fundovanější" odpověď ). Také můžete využít bezplatnou telefonickou linku 800 800 980, která je k dispozici NON-STOP.
Pokud jste z Prahy, na tomto kontaktu lze provést bezplatné a anonymní testování ( pokud uznáte, že je to třeba )
Dům Světla
Malého 3/282
Praha 8 - Karlín
tel : 224 814 284
e-mail : info@aids-pomoc.cz
Ať vše dobře dopadne a ať se Vám daří.
S pozdravem M.K.