pervitin
tyra
dobry vecer , mam kamaradku , ktera je drogove zavisla ale pred mesicem a pul porodila zdravou a krasnou holcicku a tu ji odebrala jeji sestra aby sla na leceni .Ma kamaradce vse doslo a vyhledala odbornou peci a zacla s lecenim ktere se ji uspesne dari ted si zazadala o navraceni do sve pece svou dcerku kterou nesmirne miluje .Musim podotknout ,ze ma kamardka ma krasny zarizeny byt pripraveny pokojicek pro svou dcerku . Chci se jen zeptat ma nejakou sanci o navraceni sve dcerky moc bych ji to prala je to hodna holka a bojuje ze vsech sil. Nakonec zustala sama jen s bolesti , ze nema svou dcerusku . Je vubec nejaka sance ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je dobře, že kamarádce vše došlo - jak jste sama uvedla a začala svůj problém řešit. Samozřejmě, že šanci má. Záleží především na její trpělivosti a snaze vše dotáhnout do konce. Je určitě dobře, že má pro své děcko připravený pokoj, ale po pravdě řečeno měsíc a půj není zase až tak rozhodující doba. Pokud prokáže dlouhodobou abstinenci a to, že je schopna samostatně zvládnout výchovu a vše co s tím souvisí, šanci určitě dostane. Bohužel, tyto záležitosti, ale nějakou dobu trvají...
Netuším kde se kamarádka léčí, pro případ kdyby nastali nějaké potíže, uvádím kontakt na jedno z našich zařízení, které se specializuje právě na práci se závislými matkami www.sananim.cz ( zadat Denní stacionár DST ). Přes toto ztařízení lze zařídit léčbu v terapeutické komunitě ( TK Karlov ), kde se závislé matky mohou léčit a během celého pobytu jejich děti mohou být s nimi. Veškeré informace naleznete také na www.sananim.cz ( zadat TK Karlov ).
Ať se kamarádka drží, mějte se hezky - obě.
S pozdravem Markéta K.
P.S. pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně opět napište.