pravidla soužití, reakce
dena
Jaká pravidla soužití si máme stanovit v případě bydlení s dospívajícími? Jak regovat v případě, že syn přijde pod vlivem marihuany? Podezření potvrdí.Vyzkoušeli jsme s manželem přehlížení červených očí,i vysvětlování,druhý den se k tomu odmítá vrátit a je hodně podrážděný.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dle toho co uvádíte ve ,,skryté" poznámce je situace doma opravdu nelehká. Proto bych Vám doporučila navštívit Kontatní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam využít bezplatných a nezávazných služeb pro rodiče a další blízké osoby uživatelů. Asi bych zatím nenutila ani syna, ani manžela, aby se návštěvy K-centra účastnili s Vámi, nejdříve si tam zajděte sama a vše o čem jste psala pohovořte s pracovníkem Káčka. Osobní kontakt je vždy mnohem účinější a také se můžete poradit jak syna i manžela třeba lépe motivovat k tomu, aby se dalších návštěv účastnili s Vámi.
Kontaktní centrum PODANÉ RUCE, o.s.
Vídeňská 3
Brno
tel : 543 249 343, 777 916 280
Mgr. Pavel Nepustil, Dis.
www.podaneruce.cz
Nejdříve si na uvedená čísla zavolejte a domluvte si termín první konzultace. Držím palce !
S pozdravem M.K.