pervitin
verunka
Dobrý den mám 17 ti letého syna včera se přiznal že šnupe pervitin asi 5 měsíců 2 dávky týdně chce se toho zbavit jako rodiče uděláme vše sby jsme mu pomohli .Jakou máme šanci že se tohoto návyku zbaví? děkuji za odpověd V

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, toto jsou vždy tak moc individuální záležitosti, které nelze touto formou přes internet objektivně zhodnotit. K tomu je zapotřebí především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou. Léčba závislosti je založena především na motivaci a spolupráci a dnes je již opravdu plno lidí, kteří tento boj úspěšně zvládli, dnes žijí plnohodnotné životy a drogy jsou pro ně minulostí. Není to snadné, ale není to nemožné. Pokud se Váš syn s touto informací svěřil a žádá od Vás pomoc, je to zajisté známkou důvěry, kterou ve Vás jistě má a to je dobré, ne vždy to tak bývá...
Pokud nám napíšte jaká města by připadala pro Vás v úvahu, můžeme Vám doporučit konkrétní zařízení, kam se můžete obrátit a o všem se více podrobněji poradit. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz dle příslušného kraje, města, formy pomoci vyhledat kontakt na odborné pracoviště.
Pokud jste z Prahy, můžete Vy - jako rodiče využít této bezplatné poradny.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s.SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
tel : 739 268 527, 284 824 234
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr.Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
Zatím se mějte hezky, pokud budou třeba ještě nějaké doplňující informace, můžete se na nás samozřejmě opět obrátit.
Přeji hodně sil - synovi, i Vám, držte se !
S pozdravem Markéta K.