pomozte prosím
Monika
Bývalý přítel mé dcery mě již jednou požádal o pomoc,týkalo se to marhuany,pika,kolesa.Vyhledali jsme pomoc u psychologa,spousta peněz a rady opij se,svoje problémy poneseš po smrti,jsem mu mohla dát také.Rodina mu nepomohla,raděj to přehlíží.Ví že má problém,ale odmítá s námi komunikovat,nechce nám ubližovat,ale jeho pohled mluví za vše.Jak mu pomoct?Je silná osobnost,ale křehká uvnitř.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jestli tomu dobře rozumím, nepatří už tento člověk do Vaší rodiny a nechce s Vámi mluvit. V tom případě mám pocit, že je potřeba nechat jeho problémy na něm a na tom, aby vyhledal sám pomoc, jakou bude chtít a kdy bude chtít. Je škoda, že měl s jedním psychologem špatnou zkušenost, to ale neznamená, že jsou všichni takoví. Je dobré najít odborníka, který se závislosti zabývá. Často to bývají neziskové organizace, kde je péče zdarma a často i anaonymní. Pokud byste znovu potřebovali najít nějakého odborníka, podívejte se na "mapu pomoci" na www.drogy-info.cz.