výslech u PČR
radnax
Dobrý večer,
delší dobu příležitostně užívám pervitin-aplikace nosem který jsem sháněl od kamaráda,ten je nyní ve vazbě za výrobu a držení drog.Byl dlouhodobě Policií sledován a já jsem pozvaný na podání vysvětlení čeho se týkaly naše schůzky u domu.Podnikám,mám rodinu a potřeboval bych radu-jak se zachovat-zamlčet že jsem od něho pervitin kupoval nebo kupoval,nebo se přiznat že užívám a měl ho pro svou potřebu.
díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bylo by asi nejlepší, pokud byste se dotazem obrátil na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky a nabízejí bezplatnou právní pomoc lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti s užíváním drog. Patrně by ve Vašem případě stačilo se s právníky spojit i telefonicky. Na Vašem místě bych se s nimi poradila o tom, jak nejlépe neposkytovat policii žádné další informace, pokud nechcete ohrozit i sebe a kamarádovi v jeho údělu ještě přitížit. Každopádně bude lepší probrat to s právníky než se to pokusit řešit nějak laicky a třeba se zbytečně přiznávat k něčemu, když to nebude nezbytně nutné...
Kontakt na právní poradnu najdete na webu www.asociace.org v pravém dolním rohu pod příslušnou záložkou.