léčba závislosti
Marie
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda-li existuje psychologická poradna online. Kde bych nejdříve nějaký čas komunikovala s psychologem skrze e-maily a poté teprve docházela na terapii? Mohli by jste mi prosím někoho doporučit? Samozřejmě akceptuji i placené psychology. Mám problémy s pervitinem a také pravděpodobně s hubnutím. Bohužel z určitých osobních důvodů nemohu ještě pár měsíců na osobní konzultaci chodit. Děkuji za Vaši radu. M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud má nějaká poradna i službu internetové poradny (jako třeba www.nasloucham.cz, www.psychoterapeut.cz, www.psychoterapie-poradentvi.cz), pak jde většinou o lrátkodobou službu, tedy v řádu několika dotazů a odpovědí. Nejsem si jistá, jestli si s Vámi někdo bude ochoten psát dva měsíce. Tato služba je jednak většinou bezplatná a jednak není úplně vhodná, pokud jde o složitejší problém. Pak je třeba osobní konzultace. Předpokládám, že to bude i Váš případ. Určitě ale můžete zkusit některou z poraden, které jsem Vám napsala, třeba Vám vyjdou vstříc. Psát opakovaně můžete samozřejmě i sem, je pak ale trochu problém s návazností na docházku na psychoterapii. Odkázala bych Vás později na někoho z kolegů, kde byste musela vše vyprávět zase znovu.