Detox a registr narkomanu
Babylonian
Dobrý podvečer, chtěl jsem se zeptat, zda existuje v ČR instituce, kde je možné prodělat \"detox\" bez toho, aniž by mě registrovali v registru narkomanů. Díky, S pozdravem Petr.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nic jako registr narkomanů v ČR neexistuje, takže nevím, co máte na mysli. Pokud se rozhodnete absolvovat detox, tak v žádném speciálním registru veden nebudete. Platba za léčbu je hrazena ze zdravotního pojištění, takže v databázích pojišťovny patrně bude někde pak informace o tom, že jste se léčil a s jakou diagnózou. Všechny informace o léčbě jsou ovšem chráněny lékařským tajemstvím. Jestliže potřebujete pomoci se získáním informací o možnostech léčby a se zprostředkováním léčby, tak Vám můžu nabídnout kontakty na kolegy nebo zařízení, kde Vám s tím bezplatně a možno i anonymně pomohou. Pokud mi napíšete, odkud jste, kolik je Vám let a s jakou drogou máte potíže, tak Vám můžu dostupné kontakty doporučit.