pervitin
kikina
Dobrý den,nejprve jsem vám chtěla poděkovat za odpověd.Ještě jsem se chtěla zeptat jak těžká forma závislosti je pokud bere pervitin 2-3 měsíce asi dvakrát týdně a zda-li je možné ho zbavit závislosti bez odborné pomoci jen s naší podporou a dohledem.Do léčebny nechce.Testy má syn zatím negativní,ale vím,že není vyhráno a zřejmě to bude dlouhá a těžká cesta.Stále si nedokážu vysvětlit proč to udělal asi jsme se mu dostatečně nevěnovali a proto začal řešit problémy tímto způsobem.Jěště jednou děkuji za radu a podporu s pozdravem K.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
děkujeme za Vaše díky...
užívání cca 2 měsíce je poměrně krátká doba, těžko se, ale toto objektivně posuzuje touto formou přes internet. Záleží také na tom, jaké zážitky po užití měl, zda pozitivní či negativní. Většinou po takto krátké době konzumace, uživatelé prozatím nepocítili i negativní důsledky užívání drog a dost čast s tímto problémem nic ,,dělat" nechtějí. Ale opravdu to nelze objektivně posoudit bez osobního kontaktu a pohovoru s dotyčnou osobou. S odbornou pomocí je vždy šance na úspěšné zvládnutí mnohonásobně vyšší, pokud syn odmítá nástup do léčebny, může využít jiné formy pomoci, například nějaký ambulantní program ( www.drogy-info.cz ). Pokud by ani na toto nebyl ochotný přistoupit, můžete prozatím Vy - jako rodiče - využívat bezplatných poradenských služeb pro rodinné příslušníky, které tyto zařízení zabívající se léčbou a prevencí závislostí, také nabízí.
Kontaktní centrum, White Light I. o.s.
Doubravská 122/5
Teplice
tel : 602 414 911, 417 530 788
Bc. Michaela Nekolová
Pokud byste měla další doplňující dotazy, můžete se na nás opět obrátit. Budeme držet palce, ať se vše podaří co nejlépe vyřešit. Přeji hodně sil, Vám i synovi.
S pozdravem Markéta K.