Rakovina a Drogy
ullman12
Moc by mě zajímalo zda-li je možné používat LSD proti rakovině(bolestem) v imoperativní stádiu vývoje při chemoterapii.. Zajímá mě reakce drogy + chemoterapie. Důsledky ,stavy ,pocity..
Rád bych podotkl ,že se jedná o osobu mně příbuznou. A že trpí neskutečnými bolestmi.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že byste chtěl dotyčné osobě pomoci a hledáte řešení, jak ulehčit její situaci a ulevit od bolesti. Jen nevím, jak a z čeho jste usoudil, že by mohlo pomoci LSD. LSD patří mezi halucinogeny, mezi jejichž účinky úleva od bolesti nepatří. Více o halucinogenech najdete na našem webu, případně na http://www.drogy-info.cz/index.php/info/ilegalni_drogy/halucinogeny. Pro úlevu od bolesti se používají obvykle jiné látky, zejména opiáty. Neznám samozřejmě podrobně Vaši situaci (resp. situaci osoby, kvůli níž píšete), nicméně bych asi nejprve zkonzultovala stav s ošetřujícím lékařem, promluvila o medikaci (případně zvýšení dávek medikace proti bolesti). Napadá mě také, že by bylo možné se obrátit na centra pro léčbu bolesti a bolestivých stavů (jsou v Praze, Brně, Ostravě). Jistě mají s pomocí lidem, kteří trpí závažnými bolestivými stavy více zkušeností a mohli by lépe poradit než my v rámci této poradny. Informace a kontakty najdete na http://www.poradna-bolesti.cz. Přeji hodně štěstí.