pervitin
kikina
Dobrý večer,mám devatenáctiletého syna a před čtyřmi dny nám přiznal,že šnupe od října asi advakrát týdně pervitin.V tu dobu se rozešel s přítelkyní a velmi těžko to nesl.Přestal úplně chodit do školy a našel si nové kamarády.Slibil,že se s nimi už nebude stýkat a souhlasil,že mu budeme dělat namátkově testy na drogy.Zatím měl test negativní,ale stále mám strach a neustále ho kontroluji.S manželem se snažíme mu být oporou,ale chtěla bych udělat více.Cítím se naprosto bezradně a hlavně mu nevěřím.Také jsem se chtěla zeptat jak dlouho se pervitin udrží v moči.Děkuji K.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pervitin je prokazatelný v moči v rozmezí 3 - 21 dní, při občasné konzumaci cca do týdne. V krvi je detekovatelný 1 až 3 dny.
Chápu Vaše obavy a také si umím představit, jak v těžké jste situaci. Možná by nebylo od věci navštívit poradnu pro rodiče, kde byste měli možnost bezplatného a nezávazného poradenství a také mnohem více prostoru o všem co je třeba více a konkrétněji pohovořit. V osobním kontatktu je odborná pomoc mnohem účinnější, než-li touto formou po internetu. Napište mi odkud jste, jaká města máte v dobré dostupnosti, vhodné zařízení Vám vyhledám a doporučím.
Zatím se mějte pěkně a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.