Pro Markétu K.
Sára
Dobrý den, přemýšlela jsem nad Vaší radou. A mám dojem, že by to asi nebylo od věci. Jsem z Kolína, v dosahu mám Kutnou Horu, Pardubice, Čáslav, ale nebyl by problém dojet i do Prahy. Opravdu bych do toho nerada spadla znovu. Akorát bych byla ráda, za anonymitu. Čím méně lidí to o mě ví, tím jsem raději. Předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jsem upřímně ráda, že jste se nad odpovědí zamyslela a rozhodla se pro odbornou podporu. Uvedla jste města ve kterých jsem bohužel Doléčování a následnou pomoc nevyhledala, ale pokud by Vám nevadilo dojíždět do Prahy, tak v Praze je přímo Doléčovací centrum, které se věnuje právě uživatelům po samotné léčbě, tudíž jsou klienti doléčováku již abstinenti. Více podrobností naleznete na webu.
Doléčovací centrum, o.s.SANANIM
Ovčí Hájek 2549/64A
Praha 13
tel : 251 613 070
e-mail : aftercare@sananim.cz
www.sanaim.cz ( zadat Doléčovací centrum )
Nejlépe bude, když si nejdříve zavoláte a dohodnete si termín první konzulatce. Můžete se obrátit na kolegyni Mgr. Kamilu Zottagovou. Tak Vám držím palce, pokud budete chtít, můžete napsat jak jste pochodila. V případě dalších případných dotazů se na nás můžete samozřejmě opět obrátit.
Mějte se fajn !
S pozdravem Markéta Kordová