Dotaz
Lucie
Dobry den,
Nasla jsem Vasi webovou stranku a chtela jsem se Vas zeptat ohledne drog. Vite, ja se v tom nevyznam jelikoz jsem silne proti tomu. U pritele jsem nasla v malinkatem sacku svetle-hnedy prasek a k tomu pouziva i alobal, a z toho si dela takovou trubicku. Kdyz se rozhodnu se ho na to zeptat, tak strasne znervoznim.
Dekuji za Vasi odpoved s pozdravem Lucie

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Popisujete, že jste u přítele našla sáček s hnědým práškem a alobal, z něhož si dělá trubičku... zřejmě jste ho tedy i viděla, jak s práškem nějak manipuluje, jak drogu užívá? Nebo jste zaznamenala nějaké změny v jeho chování? Hnědý prášek a alobal by odkazoval na užívání heroinu (buď šňupáním nebo, což je při užívání heroinu běžnější, kouření z alobalu - prášek se nasype na alobal, pak se fólie nahřeje zapalovačem a dotyčný trubičkou nasává výpary, které se z roztaveného heroinu uvolňují). Nevím ale o situaci ani o Vašem partnerovi žádné podrobnosti, takže nemůžu říct, že se jedná skutečně o užívání drog. Vlastnictví alobalu a hnědého prášku může mít i úplně jiné vysvětlení, takto přes internet se to nedá zcela posoudit. Možná kdybyste napsala víc informací, které Vás vedou k podezření na užívání drog u přítele, tak bychom se dostaly dál. A Vy byste pak třeba získala odvahu k tomu, abyste si s ním o tom promluvila.