Je možné s užíváním pervitinu skončit pomocí ambulantní léčby?
bonye
Pervitin neužívám nitrožilně a při jeho dlouhodobém vysazení,což je bohužel minimální,nemám žádné drastické fyzické potíže.Přesto však přestat neumím!!Asi týden až 14 dní mi trvá se z \"toho\" vyspat.Pak ale nastává to pověstné nic a nuda a nechtění se do něčeho pustit a začít tzv. normálně fungovat.Mohu s ambulantní léčbou dosáhnout nějakého,vlastně toho jediného a prvořadého úspěchu a začít konečně žít?

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
se substitučníé léčbou závislosti na pervitinu je to poěrně složité, nicméně pokud si myslíte, že abstinenční nezvládnete, bylo by dobré se poradit například v CADASu...
Ohledně abstinenční léčby - ta je možná i ambulantně, v denním stacionáři.
Kontakty na obě zařízení jsou do Prahy, máte to poměrně blízko...
Ještě k vaší situaci, tak jak ji popisujete ve skryté poznámce: Je opravdu na čase začít situaci řešit. Zdá se, že pořád ještě máte šanci si dát svůj život do pořádku. I když se velmi často zdá, že například vztahy s rodinou jsou nenapravitelně poškozené, hodně často se nakonec vše urovná...¨
Hodně odvahy a štěstí přeje
Pepa Šedivý