matro
nevimnereknu
Dobrej, chci se jenom zeptat jak moc blbe na tom sem...Ted je mi 15, rok a pul kazdej den hodne hulim (1-2g dene), tedka o velkych prazdninach sem objevil lsd, na to si ale davam pozor protoze vim co to umi xD,ALE na konci prazdnin sem si dal poprvy dobrej pernik, bylo to necekane paradni ale rek sem si ze budu davat jenom na akcich (ve stejnou dobu sem zacal jezdit na tekno) V tu dobu sem jezdil asi jen jednou do mesice, takze to bylo v pohode.Ale postupne sem jezdil cim dal tim casteji, za posledni 3 mesice sem vynechal jeden vikend a to proto ze se akce zrusila...takze sem daval kazdej patek a posledni dobou uz to nemusi byt ani na akci, proste kdyz je tak davam...Bude hodne tezky prestat??? Jinak s lsd sem neprestal to davam tak 1 za 3 tejdny a s marihuanou uz vubec ne ty hulim fakt kvanta, dik za odpoved

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
myslím, že jste se už dostal daleko za hranici "nebojte, přestat bude lehké", ale to asi tušíte zcela správně sám. Předpokládám ale, že svou situaci chcete řešit, což je neobyčejně dobrý nápad. Jako první krok bych vám doporučil zjistit si možnosti podpory, kterou můžete dostat. Napište, které větší město je vám dostupné a my vám kontakty rádi vyhledáme.
Vzhledem k vašemu nízkému věku a krátké době konzumace je fajn si uvědomit, že pokud svoje obtíže budete řešit hned, můžete se velmi dobře vyhnout dalším závažným problémům, které perník do vašeho života časem přinese - nedodělání školy, ztráta přátel, domova... Zamyslete se nad tím a také nad tím, co vám ve skutečnosti drogy přinášejí a co vám naopak berou... a rozhodně napište...
Hodně štěstí a správné rozhodnutí přeje
Pepa Šedivý