kombinace
klona
Dobrý den, co dělá s mozkem zatíženým víc jak desetiletím pravidelnou každodenní konzumací trávy ještě přidání Rivotrilu (antiepileptikum) a Efectinu (antidepresivum), jaké jsou vyhlídky při dlouhodobé konzumaci všeho?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Takto přes internet se dost těžko hodnotí, jaký bude mít kombinace těchto látek vliv. Nicméně předpokládám, že Rivotril a Effectin máte předepsaný od lékaře z důvodu nějakých psychických potíží (patrně úzkostných nebo depresivních stavů). Váš lékař by měl asi vědět, pokud jste mu to nezmínil/a, že kouříte marihuanu a měli byste společně tohle téma nějak řešit. Pokud trpíte depresemi, léky Vám mohou pomoci, ale kouření marihuany (pokud dokonce není přímo příčinou depresivních stavů) Vám moc pomáhat nebude. Říkám si, jestli by to pak nebyl bludný kruh... pokoušet se medikací řešit problém, který patrně neodezní, pokud budete kouřit trávu. No, kdyžtak napište víc podrobností a můžeme to, co se s tím dá dělat, probrat víc.