pervitin
margareth
Dobrý den,
mám starost o dceru(18), má diagnostikovanou tyreotoxikozu,ale mám podezření i na to,že bere nějaký drogy,nejspíš pervitin. Jak bych to měla přesně zjistit,jak a kde to mám řešit? Má časté deprese,stále je unavená,spavá,hubne i když dost jí... bydlíme v Praze. děkuji moc za pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak pokud jste z Prahy, níže uvádím kontakt na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodiči závislých osob. Můžete s ní bez obav probrat vše potřebné, poradit se jak vhodně postupovat dále, zda-li se konzumace drog u dcery prokáže. Poradenství je nezávazné a bezplatné. Je třeba nejdříve se s poradnou spojit a domluvit termín první konzultace. Provozní doba této poradny je pondělí až pátek 9.00 - 19.00hod.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s.SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části. Ať se vše podaří co nejlépe vyřešit. Mějte se hezky, pokud bude třeba, opět napište.
S pozdravem Markéta K.