opet pervitin
tomio
Dobry den,
Mam problem s pervitinem a to s prestavkama uz 13 let. Mel jsem problem i s heroinem ale po metadonu jsem si rekl ze uz ne opiaty asi ta sila ty zavislosti si dat zmizela. Ale co mi ted posledni pul rok co jsem skoncil na metadonu tak mne svazuje pervitin. A zacina se to pekne rozjizdet. Zatim jenom snupu protoze vim ze kdybych se vratil k jehle tak bych mohl napsat akorat tak dopis na rozloucenou. Vim ze jsem zavisly ale proste nedal jsem si pozor a jsem zase v tom. A je to uz silnejsi nez ja. Ptam se s obvama ze na tuhle drogu neni asi zadna pomoc i kdyz nadeje umira posledni.. Skratka potrboval bych vedet jestly je nejakev ychodisko. Po skusenostech 5 leceben a nekolika AT odinaci (ty se spise zameruji na opiaty). Tak potom kde hledat pomoc?! A za tech par let narkomana jsem zjistil ze jenom chtit nestaci. Pral bych si jit nahoru ale padam dolu. Zit a nekdy videt svoje deti-nezustat sam.
Mel byste nejakou radu. Predem dekuji-zavisly Tom

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tome,
někdy je hold cesta k trvalé abstinenci trochu složitější. Každopádně je fajn, že na svou situaci máte náhled ( což ne vždy závislé osoby mají ). Netuším odkud pocházíte, nemohu Vám tedy doporučit konkrétní zařízení. Rozhodně by bylo dobré, kdyby jste si léčebnu zopakoval, možná by ani nebyl od věci pobyt v některé terapeutické komunitě, které bývají délkou pobytu zcela odpovídající celé problematice. A rozhodně po té nezapomínat na doléčování, které by se nemělo podceňovat a neukončovat předčasně.
Nezoufejte, vždy je šance začít znova, záleží jen na Vás a na tom, co chcete. Naštěstí dnes je již plno možností jak závislost řešit, záleží jen na Vás, jak jich využijete...
Zkuste napsat znovu a město, které je Vám nejblíže.
S pozdravem Markéta K.