Pervitin a pĹ?Ătel
Niky
DobrĂ˝ den,MÄ?la bych dotaz.MĹŻj pĹ?Ătel ĹĄĹ?upe pernĂk,tvrdĂ Ĺže kdyĹž si Ĺ?ekne ne,tak Ĺže pĹ?estane,ale zatĂm si to ne bohuĹžel neĹ?ekl.ZkouĹĄel i lĂŠÄ?enĂ ale vydrĹžel to 3 dny,pak to ukonÄ?il stĂm,Ĺže si pĹ?iĹĄel jak blĂĄzen!Je to uĹžasnej kluk,jen se mi takhle zbyteÄ?nÄ? niÄ?Ă!MĂĄ deprese a tĂm,Ĺže si dĂĄ dĂĄvku se uklidnĂ,akorĂĄt Ĺže depky mĂĄ poslednĂ dobou poĹ?ĂĄd a hlavnÄ? kvĹŻli krĂĄvovinĂĄm,tĹ?eba kdyĹž snÄ?ĹžĂ!HroznÄ? moc mu chci pomoc,alespoĹ? trochu.ZĂĄleŞà mi na nÄ?m a on mi dĹŻvÄ?Ĺ?uje,nikdo o jeho problĂŠmech krom mÄ? nevĂ!PĹ?edem dÄ?kuji Nikola

Odpověděl: Bára Orlíková
Již jsem odpovídala na Váš předchozí dotaz ve stejném znění, pro jistotu ale kopíruji i sem: Zdravím Vás. Ráda bych Vám pomohla, bohužel Váš dotaz je téměř nečitelný, zřejmě se Vám rozhodily znaky na klávesnici. Pochopila jsem, že přítel užívá pervitin a Vy byste mu ráda pomohla se z toho dostat. Zkuste napsat dotaz znovu, snad dorazí ve srozumitelnější podobě, a napište mi také kolik je příteli let, jak dlouho pervitin bere, zda se k jeho užívání pervitinu vážou ještě nějaké další problémy (sociální, právní, zdravotní)... Nevím, jak dlouho spolu jste, zda spolu bydlíte, zda a s jakým výsledkem jste s ním o problému mluvila. Tak napište a uvidíme, co by se dalo dělat.