Pervitin a pĹ?Ă­tel
Niky
DobrĂ˝ den,MÄ?la bych dotaz.MĹŻj pĹ?Ă­tel ĹĄĹ?upe pernĂ­k,tvrdĂ­ Ĺže kdyĹž si Ĺ?ekne ne,tak Ĺže pĹ?estane,ale zatĂ­m si to ne bohuĹžel neĹ?ekl.ZkouĹĄel i lĂŠÄ?enĂ­ ale vydrĹžel to 3 dny,pak to ukonÄ?il stĂ­m,Ĺže si pĹ?iĹĄel jak blĂĄzen!Je to uĹžasnej kluk,jen se mi takhle zbyteÄ?nÄ? niÄ?Ă­!MĂĄ deprese a tĂ­m,Ĺže si dĂĄ dĂĄvku se uklidnĂ­,akorĂĄt Ĺže depky mĂĄ poslednĂ­ dobou poĹ?ĂĄd a hlavnÄ? kvĹŻli krĂĄvovinĂĄm,tĹ?eba kdyĹž snÄ?Şí!HroznÄ? moc mu chci pomoc,alespoĹ? trochu.ZĂĄleŞí mi na nÄ?m a on mi dĹŻvÄ?Ĺ?uje,nikdo o jeho problĂŠmech krom mÄ? nevĂ­!PĹ?edem dÄ?kuji Nikola

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ráda bych Vám pomohla, bohužel Váš dotaz je téměř nečitelný, zřejmě se Vám rozhodily znaky na klávesnici. Pochopila jsem, že přítel užívá pervitin a Vy byste mu ráda pomohla se z toho dostat. Zkuste napsat dotaz znovu, snad dorazí ve srozumitelnější podobě, a napište mi také kolik je příteli let, jak dlouho pervitin bere, zda se k jeho užívání pervitinu vážou ještě nějaké další problémy (sociální, právní, zdravotní)... Nevím, jak dlouho spolu jste, zda spolu bydlíte, zda a s jakým výsledkem jste s ním o problému mluvila. Tak napište a uvidíme, co by se dalo dělat.