LSD
budha
¨¨Čet sem ale Záblesky paměti od Timothy Learyho a tam popisuje jak prostřednictvím lsd napravovali vězně a nebo léčili alkoholiky.¨¨to jsem se dočetla tady na stankych...ja sem mela bad tripa a asi mi z toho hrablo.. tak se ptam jestli kdyz si vezmu znova jestli by mi mohlo hrábnout k lepšímu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud máte zkušenost s LSD, která nebyla dobrá a kterou nazýváte bad tripem, tak je pravděpodobné, že při dalším užití se to bude opakovat. S rizikem, že to neodezní a budou opět přetrvávat nějaké negativní důsledky i po odeznění intoxikace jako takové. Rozhodně bych nespoléhala na to, že by další experiment s LSD mohl něco napravit. Pokud se necítíte dobře a máte dojem, že po předchozí zkušenosti s LSD se u vás projevily nějaké psychické potíže, tak by bylo asi na místě to řešit jinou cestou... mohla bych Vám třeba doporučit nějaké kolegy terapeuty, pokud mi napíšete, kolik Vám je a odkud jste.