rada
zajda
Muj pritel uz rok snupe pervitin pry ale jen nepravidelne 1 za mesic pak treba vubec!rekl mi to az ted po roce jse s nim prakticky kazdy den,vim jak clovek na droze vypada a jen 2 za tu dobu co to bere jsem na nem videla zmenu jinak vubec nezhubnul vahu ma porad stejnou ani jine zmeny nema!rekl mi to az ted a slibil mi ze toho necha ze s tim nema problem..ale ja mam strach zajima me jestli muze byt zavysli ikdyz to nebere pravidelne,jak se pozna zavyslost a jestli muzu udelat neco abych mu pomohla!prosim odpovezte co nejdrive dekuju Katka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Katko,
pokud přítel užil 1x do měsíce, nedivte se, že jste nic nezpozorovala. Organismus má takto plno času se zregenerovat, odpočinosut si. Úbytek na váze by byl znát, pokud by přítel bral častěji a necítil potřebu jíst. Když konzumoval pervitin jednou do měsíce, zbývá pak plno dalších dní kdy normálně jedl, spal atd...znát to pak opravdu nemusí být, ani pro nejbližší okolí.
Pokročilost a míra závislosti nelze objektivně posoudit touto formou po internetu, k tomu je třeba především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou konzumující osobou. Pokud to přítel myslí vážně, ať vyhledá odbornou pomoc. Můžeme Vám vhodné zařízení doporučit, postačí napsat město.
Zatím se mějte pěkně a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.