náplň do tužky
babička
Dobrý den můžete mi prosím napsat, zda se při výrobě a nebo aplikaci drogy může použít náplň do propisovací tužky? Vnuk, dříve pervitin do žíly se nám poslední dobou nezdá, u něho v pokoji je zápach jako v lékárně a našly jsme tam tyto náplně, děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
absolutně mě nenapadá. k čemu by náplň to tužky mohla sloužit. Nevím zda jsem Váš dotaz správně pochopila, Váš vnuk si v minulosti pervitin aplikoval do žíly ?
Bohužel, tuto situaci nelze moc objektivně zhodnotit takto po internetu, nejlépe by bylo, kdyby jste osobně navštívili buďto poradnu pro rodiče a rodinné příslušníky nebo některé kontaktní centrum a vše podpobněji probrali v osobním kontaktu, který je v tomto ohledu nejúčinnější.
Napište nám, která města jsou Vám dobře dostupné, rádi Vám vhodné odborné zařízení vyhledáme a doporučíme. Zatím se mějte pěkně a napište.
S pozdravem M.K.