zorničky
matka
jak se projevuje užítí trávy nebo většího množství alkoholu, případně kombinace obého na zorničkách a jak dlouho tento stav přetrvává? v čem je zásadní rozdíl u závislosti na tabáku a na trávě?děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
většina lidí má po užití marihuanypár hodin rozšířené zroničky a někteří i zarudlé oči. Není to ale pravidlem. Alkohol oči vůbec oc nemění, pokud ho není moc, pak jsou oči unavené, s povislými víčky a jakoby "vodové". Co se týče základního rozdílu mezi závislostí na tabáku a marihuaně, pak tabák způsobuje fyzickou i psychickou závislost mnohem rychleji a silnější, marihuana způsobuje pouze psychickou závislost. Na druhou stranu tabák je droga legální, marihuana ne. Marihuana působí změnu vědomí, např. halucinace, nabák ne. Více o marihuaně si můžete přečíst na poradně v oddíle o drogách.