jak nejlépe odradit
xXx
Dobrý den, známá se mi svěřila že si vzala na akci pervitin, na zkoušku, slíbila že to víckrát neudělá, jak jí co nejlépe odradit od dalších ,,pokusů\'\'? děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je od Vás moc hezké, že máte o kamarádku obavu a potřebu ji ochránit od zlého...
Těžko jen říci jak to dále bude vypadat ( nechci Vás zbytečně strašit ), jsou samozřejmě momenty, kdy se člověk potká s nějakou drogou a nadále to v jeho dalším životě nemusí mít další význam...bohužel, se ale také stává a to ve většině případů, že to jednorázovým experimentem zdaleka nekončí...znám plno lidí, kteří ,,pouze zkoušeli" a vždy to bylo ,,naposledy", drogy hold takové jsou...
Netuším do jaké míry má Vaše kamarádka informace o drogách a zda-li někdy měla možnost vidět či hovořit s opravdu závislou osobou. Bylo by dobré ji připomenout i stinné stránky užívání drog, kterých je podstatně více, než-li prvotních, pro mnohé zajímavých zážitků, které sice mohou do života přinést ,,nevšednost" ale zdaleka nevyvažují to vše co po té následuje...zkuste s ní o tom pohovořit.
Můžete se podívat na tento web, je tam plno zajímavých informací, také se můžete podívat na www.drogy-info.cz .
Pokud budete mít chuť, můžete napsat jak to s kamarádkou vypadá, jak reagovala na rozhovor a po té se pokusíme něco společně vymyslet ( ? ).
Mějte se hezky, a´t se Vám oběma daří.
S pozdravem Markéta K.