xanax
irena
Dobrý den pane doktore, už půl roku se opět léčím s úzkostnou poruchou, bohužel AD zatím moc nezabrala a půl roku mi psychiatr ani moc s nimi nehýbe, ráno cipralex 10 mg večer trittico 150mg, do toho 3xdenně xanax 0,5 mg což mi přestává stačit a musím navyšovat tak do 2-2,5m, mám z toho ale hrozný strach, ale nic jiného mi úzkosti nepotlačí, jsou tyto dávky při vysazení nebezpečné, jinak jsem zdráva, bojím se epileptických záchvatů, mám malého synka a jsem s ním sama, chtěla bych opět normálně žít, děkuji za odpověd, už se známe, píši Vám již po několikáte a přeji Štastný nový rok, meduňka mě moc nezklidnuje, pila jsem ji pravidelně, Irena Šitnerová

Odpověděl: Jakub Minařík
Epileptické záchvaty i při náhlém vysazení takovéto dávky jsou málo pravděpodobné, samozřejmě platí pro zdravého jedince, který epilepsií netrpí a nejsou přítomny jiné rizikové faktory. Navíc vysazování by se zcela nepochybně dělo postupným snižováním dávek, tedy riziko je opravdu minimální. Spíše jste úzkostná z toho co by se mohlo stát, kdyby, ...
Stran obtížéí a medikace, píšete už poněkolikáté, já vím a cipralex berete už od listopadu, pokud si vybavuji, dokonce jste užívala i vyšší dávky? No, nevím, jestli necítíte nějaký významný efekt, pokuste se dohodnout se svým lékařem na změně medikace - nebo zvýšení - ono by se měl efekt projevit do několika týdnů a moje zkušenost je, že pokud to nezabere, nemá cenu zbytečně dlouho čekat.