Komunita
bibi
Dobrý den, můj bratr je závislý deset let s přestávkama na pervitinu, nyní je v léčebně na tři měsíce, ale nevíme co s ním dál, jestli má jít do komunity, máme strach že se bez pomoci do normálního života nezařadí.Je mu 28let.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
váš bratr je velice pravděpodobně vhodný pro léčbu v TK (záleží to ještě na dalších faktorech, ale těmi vás nemusím zatěžévat). Je však třeba, aby si léčbu zařídil sám, pokud je aktuálně v PL, má k tomu ideální podmínky. Dostane tam jak kontakty, tak informace o pstupu podání žádosti. To, že si léčbu zařídí sám, je známka toho, že je do léčby motivovaný, věřte mi, že pokud půjde do komunity jen proto, že mu to zařídíte a on nebude muset hnout prstem, je šance na úspěch velmi malá...
Pro vaši představu - požádat o léčbu je velice jednoduché, jak na to zjistíte třeba zde.
Hodně štěstí Vám i bratrovi přeje
Pepa Šedivý