co dál
lebita
ráda bych našla poradnu pro rodiče a také skupinu rodičů s podobným problémem.Nevím co dál se synem kam jít co dělat a potřebuji pomoca poradit co mohu dělat-Syn je už plnoletý a tak moc možností jako matka asi nemám.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci a je určitě rozumné se obrátit na odbornou pomoc, abyste získala potřebnou podporu a informace. Neznám podrobnosti o Vaší situaci, nevím, zda s Vámi syn žije či nikoli, jaké další potíže se s jeho užíváním drog pojí, jak dlouho problém trvá, zda byl někde již v léčbě nebo ne... takže Vám nemohu poradit nic konkrétnějšího, pouze tedy můžu poskytnout kontakty, kam byste se mohla obrátit. Přímo v České Lípě je kontaktní centrum pro uživatele drog, kde nabízejí poradenství a pomoc i rodinným příslušníkům, nevím, zda tam existuje rodičovská skupina, ale to by Vám jistě řekli. Dále Vám můžu nabídnout kontakt v Liberci, kde je ambulantní centrum pro uživatele drog, které taktéž nabízí služby i rodinám závislých.
Přeji hodně štěstí a když by bylo potřeba, tak znovu napište.
Česká Lípa, Kontaktní centrum
Pasant, o. s.
Hálkova 1794, Česká Lípa, 470 01
telefon: 487831545
Mgr. Magda Jogheeová
http://www.k-centrum-cl.cz
Liberec, Centrum ambulantních služeb
ADVAITA, o. s.
Rumunská 14/6, Liberec, 460 01
telefon: 482750607
Ing. Irena Habrová
http://www.advaitaliberec.cz